Projektowanie stron WWW
Kancelaria Tomasz Manterys
Najważniejszym etapem projektowym w zleceniu prostej i szybkiej strony internetowej to określenie szczegółów projektu i dokładne zbriefowanie klienta. W branży prawniczej niezwykle ważne jest określenie gamy kolorystycznej, która koresponduje z wykonywanym zawodem. W tym przypadku postawiliśmy na kolor niebieski, ponieważ to on jest podstawową barwą identyfikującą radców prawnych.
Stylistycznie bazowaliśmy na bardzo prostych formach przez wzgląd na minimalistyczne logo. Chcieliśmy uzyskać jednolity przekaz. Ważnym aspektem tego projektu były również ustalenia, że ma być to strona wizytówka, w której cała treść miała znajdować się na przestrzeni strony głównej. Menu zostało zaprojektowane tak, by przenosić odbiorcę na właściwą przestrzeń na stronie, a nie, jak to zazwyczaj bywa, na kolejną podstronę.
Strona internetowa dla Radcy Prawnego
Co zrobiliśmy?
- Projekt strony internetowej
- Kodowanie strony internetowej
Jak dobierać słowa na stronie?
Pomoc w doborze słów kluczowych
Design UI/UX to tylko jedna z części projektu. Kolejnym równie ważnym elementem jest dobieranie słów kluczowych, tak by osiągnąć wyniki pod kątem SEO. Za pomocą researchu stron konkurencyjnych i programów takich jak Ahrefs określiliśmy niezbędne frazy kluczowe.
Wypełnianie treścią powinno zawierać hasła, które mają dużą wyszukiwalność oraz takie, których wyszukiwalność jest znacznie mniejsza, ale pozwala na wysokie wypozycjonowanie się. Niezbędne jest posiadanie zarówno fraz krótkich i popularnych, jak i tak zwanych long taili – długich fraz.
Branding i identyfikacja wizualna
Efekty
Cieszymy się z rezultatów, ale dla nas najważniejszy jest zadowolony klient. Przywiązujemy szczególną wagę do rozwiązań, które zostały dostosowane do potrzeb klienta końcowego. Niezwykle ważne jest dla nas to, by strona stała się użytecznym narzędziem pracy. Wszystkie działania pozwoliły na opracowanie prostego i czytelnego stylu graficznego oraz zrozumiałego dla odbiorcy designu. Regularnie sprawdzamy efekty współpracy, podpowiadając, co możemy jeszcze ulepszyć, dodać, tak by strona “żyła”; te działania mają na celu zwiększać zasięg działalności. Współpraca wciąż trwa i otwiera nam coraz więcej możliwości.