Rebranding
Kamila Górecka — For You
Nie trzeba bać się zmian! Rozwój firmy oraz rozbudowa oferty może wiązać się z koniecznością ponownego dopasowania wizerunku. Aktualizacja nie musi jednak oznaczać utraty najważniejszych wartości. Właśnie przed taką misją stanęliśmy podczas pracy nad rebrandingiem marki osobistej dietetyczki oraz trenerki personalnej.
Aby zachować rozpoznawalność, pozostaliśmy przy energicznym kolorze pomarańczowym. Wybór kolorów identyfikacji wizualnej może znacząco wpływać na odbiór działalności, a także osobowość marki. W tym przypadku zarówno pomarańczowa barwa, jak i okrąg stanowią charakterystyczne elementy sygnetu.
Szczegółowo przedstawiliśmy klientce plan odświeżenia logo i typografii w dwóch wersjach. Zmianie uległa strategia — w centrum uwagi znalazło się imię oraz nazwisko klientki ze zdecydowanym fontem, a sama nazwa zyskała nowy, lekki styl pisma odręcznego. Odświeżony, organiczny charakter sygnetu symbolizuje rozwój marki. Powstała także spójna, estetyczna komunikacja wizualna na social media z myślą o hasłach przewodnich.
Stronę zaprojektowaliśmy z dbałością o UI/UX, przygotowując kod zgodny z zasadami SEO, co ułatwi późniejsze pozycjonowanie. Zgodnie z wytycznymi postawiliśmy na komfortową w nawigacji estetykę minimalistyczną. Połączyliśmy tym samym wizytówkę marki z możliwością rozbudowania strony. W projekcie uwzględniliśmy przestrzeń na bloga, który po uzupełnieniu artykułami wniesie dodatkową wartość merytoryczną oraz korzystnie wpłynie na SEO. Klientka, rozwijając markę, odnajdzie także przestrzeń na stronie do wykorzystania na działalność usługową lub sklep.
Dietetyk i trener personalny
Co zrobiliśmy?
- Efektywny rebranding
- Odświeżone logo
- Projekt strony internetowej
- Kodowanie strony internetowej
- Kreacje graficzne na social media
Na co zwrócić uwagę podczas rebrandingu?
Kreacja wizerunku marki
Istnieje kilka kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę podczas strategicznej zmiany wizerunku firmy. Po analizie wartości marki oraz identyfikacji konkurencji badamy preferencje grupy docelowej. Komunikacja kluczowej misji działalności powinna przemawiać do odbiorców również pod kątem wizualnym. Ważne, aby zachować spójność dla dalszej rozpoznawalności marki. Następnie w oparciu o uzyskane informacje i potrzeby klienta ustalany jest szczegółowy plan działania.
Rebranding i projekt strony www
Efekty
Sprawnie osiągnęliśmy cel w postaci kreatywnej modyfikacji logo, trafnie oddającej rozwój działalności. Komunikacja wizualna na social mediach wprowadza świeżość i dynamikę ze zdecydowanym przekazem, zgodnym z charakterem marki osobistej.
Strona internetowa stanowi nie tylko estetyczną wizytówkę, ale jest także przestrzenią angażującą odwiedzających. Spójna komunikacja oraz minimalizm doskonale współgrają z najważniejszymi informacjami o marce, podkreślając jej wartości. Optymalizacja SEO zwiększy szansę na ruch organiczny, a responsywność strony oraz czytelność treści korzystnie wpłyną na doświadczenia użytkowników.
Klientka podzieliła się z nami wspaniałą informacją o tym, że zmiany zostały odebrane bardzo pozytywnie przez odbiorców. Cieszy nas ta wiadomość i mamy nadzieję na dalszą współpracę!