Projektowanie strony WWW
Kancelaria Dorota Nicia
Jak już pewnie zauważyliście, projektowanie stron internetowych dla branży prawniczej to nasza specjalność. Lubimy tematy, w których możemy zapewnić rozpoznawalność marce osobistej i mieć realny wpływ na rozwój naszego klienta. Przez wzgląd na to, że tym razem mieliśmy do czynienia z kancelarią radcy prawnego, postawiliśmy na kolor niebieski, ponieważ jest to kolor właśnie tej specjalizacji. Właściwe zidentyfikowanie branży i barw, jakimi dana branża się posługuje, ma ogromny wpływ na odbiór projektu.
Główną bohaterką tego projektu była sama właścicielka. Świetnie wykonane zdjęcia pozwoliły nam na łatwe zbudowanie wizerunku marki osobistej. Postawiliśmy na minimalizm — duże fotografie połączone z delikatnym fontem. Jako że miała być to strona wizytówka, postawiliśmy na one -page, a menu przesuwało się jedynie na odpowiednią sekcję.
Kancelaria Radcy Prawnego
Co zrobiliśmy?
- Projekt strony internetowej
- Kodowanie strony internetowej
Jak powstaje strona internetowa?
Proces projektowy
Pierwszym etapem projektu jest oczywiście zaprezentowanie podstawowych rozwiązań — zazwyczaj w postaci prezentacji, którą wspólnie z klientem przechodzimy krok po kroku. Na tej podstawie wprowadzamy zasugerowane zmiany i upewniamy się, że są one jakościowe. Ten proces to dialog. Następnie po zaakceptowaniu wstępnych szkiców przez klienta przechodzimy do procesu kodowania, gdzie nasz web developer ubiera w kod wizję designera. Ostatnim etapem jest wstawienie tekstów na stronę, optymalizacja elementów pod SEO, a także optymalizacja wersji mobile.
Branding i identyfikacja wizualna
Efekty
Cieszymy się, że mogliśmy brać udział w tym projekcie i stworzyć użytkowy minimalizm. To coś, co sprawia nam radość każdego dnia, kiedy przychodzimy do pracy. Do każdego tematu podchodzimy ze świeżą głową i tworzymy optymalne rozwiązania. Ważne jest to, by o gotowym projekcie nie zapominać, a aktualizować treści i wciąż dodawać nowe. My na bieżąco monitorujemy rezultaty naszych działań i staramy się doradzać klientowi, co może zrobić, by zdobywać nowych klientów.